ССП International Legion

forum ССП International Legion


#1 2011-12-23 19:46:13

bimowo

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 16
Punktów :   

Budowa potęgi militarnej

udowanie potęgi militarnej
Wstęp
W tej grze, w ostatecznym rozrachunku liczą się trzy rzeczy: po pierwsze wojsko, po drugie wojsko, po trzecie jeszcze więcej wojska. Jeżeli chcecie mieć szanse na przetrwanie, ale co chyba ważniejsze na szybki rozwój, to będziecie potrzebować jak największej armii.
Na początku należy obalić mit, że najlepszym sposobem do osiągnięcia tego celu jest postawienie jak największej liczby zamków i sukcesywna rozbudowa w każdym z nich budynków militarnych. To błąd. Niestety wielu graczy stosujących taką strategię upiera się przy swoim i potem stają się łatwym celem.
Jak rekrutować dużą armię
Najlepszym sposobem do stworzenia przyzwoitej armii jest rozbudowa budynków militarnych do poziomów 71 (stąd czasami mówi się o klubie 71). Dlaczego akurat to tego poziomu? Korzystając z pomocy Damorii w zakładce "Oddziały" (Rys.1) możecie zauważyć, że dla każdej jednostki podane są dwa istotne parametry. Oba nazywają się tak samo: "Czas budowy" (komuś nie chciało się dokładnie przetłumaczyć gry). Pierwszy z nich oznacza podstawowy czas rekrutacji jednej sztuki danego rodzaju jednostki. Drugi parametr to podstawowy czas w jakim ta jednostka pokonuje odległość jednego pola na mapie gry. Skupimy się na tym pierwszym.
Jak zapewne każdy wie, im wyższy poziom budynku wojskowego, tym szybciej rekrutują się w nim żołnierze. W tej samej pomocy w zakładce "Budowle" (Rys.2) w przypadku trzech budynków wojskowych (Barak, Plac Jeźdźców i Budowa Katapult) na dole widnieje parametr "Czas budowy oddziałów". Informuje on w jakim procencie czasu podstawowego rekrutują się jednostki w budynku na konkretnym poziomie. Dla przykładu z powyższych screenów wynika, że podstawowy czas rekrutacji oszczepnika to 12 minut (Rys.1). W baraku 22 "Czas budowy oddziałów" wynosi 50% (Rys.2), a więc w takim baraku oszczepnik rekrutuje się w 6 minut. Możecie także sprawdzić, że na poziomie 71 każdy budynek wojskowy rekrutuje wojsko w zaledwie 1% czasu podstawowego. Skutek jest następujący:
Barak 47 (poziom w przeciętnym zamku)
Barak 71
Podane czasy są zaokrąglone do pełnych sekund, więc dopisze tylko że oszczepnik w takim baraku rekrutuje się dokładnie w 7,2s. Jeden barak 71lvl produkuje w tym samym czasie tyle wojska, co baraki 47lvl w 25 zamkach. Poziom 47 do tego przykładu wybrałem trochę na czuja, jako w miarę reprezentatywny dla przeciętnych zamków).
Czasy rekrutacji oddziałów dla budynków militarnych 71lvl
Jeśli ktoś się uprze może budować wyżej, jednak zysk czasowy do rekrutacji od poziomu 72 jest już o wiele mniejszy a koszty surowcowe rosną lawinowo. Dlatego większość graczy zamiast tego przeznacza surowce na poziomy 71 w kolejnych zamkach. Możliwe jest także wykupienie bonusów. Konto premium +25% i mini pakiety +25% i +10%. Można w ten sposób skrócić czas rekrutacji o 60% a więc zwiększyć produkcję wojska ponad dwukrotnie. Niestety to kosztuje realne pieniądze.
Budynek produkcyjny 72 / Budowa za złoto
Są w zasadzie dwa sposoby przyspieszenia rozbudowy konta. Pierwszym jest postawienie Budynku Produkcyjnego na poziom 72. Powoduje to, że budynki w zamku budowane są naprawdę szybko. Zazwyczaj zaniedbuje się go i pozostawia w okolicach 45 poziomu. Poniższe screeny zobrazują zmianę w czasach budowy na przykładzie baraku.
Budynek produkcyjny 45lvl (poziom w przeciętnym zamku)
Skutki posiadania Budynku produkcyjnego 72lvl
Ciągniemy Budynek Produkcyjny wraz ze spichlerzem (Budynek Produkcyjny cały czas o 2-3 poziomy nad spichlerzem).
Spichlerz powinien dojść początkowo do poziomu 68-69. Na tym poziomie zapewnia w środkowym stadium wystarczającą pojemność. Potem trzeba go powiększać. Gdy Budynek Produkcyjny osiągnie poziom 72 ciągniemy w górę budowle militarne do poziomów 71.
Drugim ze wspomnianych sposobów jest ten stosowany przez zdecydowaną większość graczy budowa za złoto. Eliminuje to ograniczenia czasowe i nie wymaga Budynku Produkcyjnego 72. Jedyną wadą tej strategii jest konieczność wydawania
kasy. Ale nie ma się co oszukiwać. Gracz, który nie wydaje w tej grze realnych pieniędzy będzie się rozwijał zdecydowanie wolniej od tych, którzy to robią.
Osobiście preferuję stawianie Budynku produkcyjnego 72 w zamku głównym. W nim będziemy budować najwięcej i na naprawdę wysokie poziomy. Ale to tylko moje osobiste preferencje, większość graczy tego nie robi.

opracował Wujaszek

Offline

 
TESTOWE FORUM *** TESTOWE FORUM *** TESTOWE FORUM ***

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mechatronikaa.pun.pl www.primovictoria.pun.pl www.sp37.pun.pl www.rekrutsg.pun.pl www.minecraft-sdc.pun.pl