ССП International Legion

forum ССП International Legion


#1 2011-12-23 19:52:24

bimowo

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 16
Punktów :   

Budowle i rozwój

Budowle i rozwój
Budowle i rozwój.

Budynek produkcyjny. – Czym wyższy poziom tego budynku , tym szybciej nasze inne budowle są budowane. Przy poziomie 25 mamy możliwość burzenia naszych budowli.

Barak – Bardzo ważny budynek. Nie powinniśmy go sobie żałować. W baraku rekrutujesz piechotę. Czym wyższy poziom baraku, tym szybciej rekrutujesz wojsko. Myślę, że poziom 50 to podstawa. Najszybsza jednostka w nim budowana to oszczepnik, najdłuższa to łucznik.

Senat – W senacie rekrutujemy (wykupujemy) senatora*. Czym wyższy poziom senatu, tym wyższego senatora możemy kupić. Poziom senatu, zależy od nas samych, od naszych potrzeb, w zależności jakie zamki będziemy chcieli przejąć. Polecam zając się rozbudowa senatu w dalszej części gry. Myślę, że poziom 20 jest wystarczający. Mając senat na takim poziomie jesteśmy wstanie przejąć zamek, który posiada około 1 miliona punktów. (Oczywiście, z chęci przejęcia zamku większego, senat musimy rozbudować na większy poziom).

Plac jeźdźców – Podobnie jak barak, bardzo ważny budynek. W nim rekrutujemy wszelka jazdę. Czym wyższy poziom, tym szybciej przebiega rekrutacja. Poziom 50 to podstawa. Najszybsza jednostka w nim budowana to zwiadowcy, najdłuższa – rycerze ciężkozbrojni.

Budowa katapult – Podobnie jak barak i plac jeźdźców, bardzo ważna budowla. Czym wyższy poziom, tym szybciej przebiega rekrutacja. Poziom 50 to podstawa. W nim rekrutujemy tarany i katapulty.

Alchemik – (Laboratorium) . Czym wyższy stopień rozbudowy alchemika, tym szybciej przeprowadzane są badania* w naszym laboratorium. Proponuje, w zamku głównym alchemik rozbudować na 30 poziom, (poziom podstawowy). W innych zamkach na 20 poziom (podstawowy). Taki stopień rozbudowy (20 i 30) spełnia nasz wymógł do wydobycia kamieni szlachetnych*.

Poligon – Myślę, ze ważna budowla, zaraz po budynkach wojskowych i kopalniach. Czym wyższy poziom poligonu, tym więcej możemy wysłać wojska na akcje. Nie mogę tutaj podać określonej sumy poziomu podstawowego, gdyż jest to zależne od naszego stanu wojska w zamku i naszych potrzeb. Mając poligon na 30 poziomie, mamy możliwość wyboru już trzech (rożnych) budowli do zaatakowania.

Plac turniejowy – Wydaje się, że ta budowla aż tak ważna nie jest. Lecz chcąc przeprowadzić jakąkolwiek akcje naszych jednostek szybko, uda nam się to wtedy gdy mamy dobrze rozwinięty plac turniejowy. Rozbudowa placu wpływa na szybkość poruszania się naszego wojska jak i handlarzy. Tutaj poziom rozbudowy zależny jest od nas samych.

Rynek – W nim możemy handlować surowcami, wysyłać surowce do kolegów, bądź też przenosić surowce do swoich innych zamków – poprzez handel bezpośredni. Z rozwinięciem poziomu rynku, musimy zastanowić się czy on tak naprawdę będzie nam potrzebny w danym zamku ( czy z tego zamku będziemy wysyłać surowce? A jeśli tak to ile?). Mając kilka zamków * zastanówmy się, który zamek może nam posłużyć za tzw. „ekonomiczny” (wiążę się tu rozbudowa kamieniołomu, tartaku, górnictwa, jak i rynku).

Kamieniołom – Bardzo ważny budynek do pozyskiwania kamienia. Czym wyższy stopień rozbudowy, tym większa produkcja kamienia. Myślę, ze poziom 50 to poziom podstawowy. Musimy jednak popatrzeć też na nasz bonus wydobycia (gwiazdki)*.

Tartak – Podobnie jak kamieniołom. Bardzo ważny budynek. Czym wyższy poziom rozbudowy, tym większa produkcja drewna. Poziom podstawowy 50.

Górnictwo – Podobnie jak kamieniołom i tartak. Bardzo ważny budynek. Czym wyższy poziom rozbudowy, tym większa produkcja rudy. 50 to poziom podstawowy.
Dodatkowe surowce możemy zdobyć poprzez atak i zabranie łupu np. od sąsiada (tutaj pomyślmy czy straty jakie ponieśliśmy są opłacalne) , poprzez przejecie zamku i wyburzenie lub też zburzenie poziomu jakiegokolwiek (zazwyczaj nie potrzebnego) budynku w naszym zamku.
Spotkałam się z taką wypowiedzią, dobrze rozbudowane kopalnie to:
kamieniołom np. 20 poziom
tartak np. 18 poziom
górnictwo np. 16 poziom
Jak widać poziomy są obniżane co dwa. Jednak nie sugerujmy się tym dokładnie, gdyż nasz bonus wydobycia (gwiazdki) są rożne i niekiedy nie pełne. Fakt, że górnictwo można mieć o dwa poziomy mniej. Podpowiem tylko tyle, że kamień i drewno jest surowcem najbardziej wykorzystanym do budowli, ruda do produkcji jednostek.

Kwatera – Dom dla naszego wojska i robotników. Poziom rozbudowy, wzrasta w zależności od produkowanego przez nas woja i ilości robotników. Dobrze mieć zawsze rozbudowaną kwaterę nieco wyżej, niż jest taka potrzeba, gdyż tym zabezpieczamy się na przyszłość np: w przypadku kiedy chcemy przenieść wojsko z jednego zamku do drugiego.
Wsparcie, które wysłali do nas koledzy nie jest wliczane do kwatery.
(robotnicy – ciche ludki potrzebne do budowy budynków. Ich nie rekrutujemy.)

Spichlerz – Ważny budynek. Czym wyżej rozbudowany, tym więcej pomieści się surowców. Trudno stwierdzić jaki poziom jest odpowiedni. W zależności od poziomu budynków wydobycia, od naszej aktywności w grze i co najważniejsze dalszy rozwój budynków, badań * wymaga więcej surowców . Nie jesteśmy w stanie rozwinąć dany budynek bądź też przeprowadzić badań, jeśli wymógł surowca jest większy od pojemności spichlerza. Starajmy się , aby nasz spichlerz nie był pusty Oczko ani tez „zatkany” , gdyż nasze cenne surowce się marnują.

Kryjówka – To raczej najmniej ważny budynek. Czym wyższa rozbudowa, tym więcej surowców możemy schować przed „złodziejem”. Osobiście nigdy nie zbudowałam kryjówki. Skupiłam się na rozbudowie ważniejszych budynków tj.: wojskowych i kopalni. Na początku gry surowce stanowią duży problem więc nie wydawajmy ich na niepotrzebne budynki bądź jednostki.

Wał – Bardzo ważny budynek obronny. Czym wyższy poziom rozbudowy, tym bardziej jest nas w stanie obronić. Pomimo tego nasze wojo otrzymuje 1% bonusu ochrony zamku co poziom, a łuczniki 2% co poziom. Czyli wraz ze wzrostem rozbudowy wału, nasze jednostki w zamku maja większy % obrony. Myślę, ze 50 poziom rozbudowy to podstawa.

Skarbiec – Ważny budynek do przechowywania kamieni szlachetnych. Spełnia role spichlerza dla kamieni. Czym wyższy poziom rozbudowy, tym więcej miejsca dla kamieni.

Zaczynając rozbudowę zamku musimy posłużyć się „Drzewkiem technologicznym” . (Patrz: Budowle --> Drzewko technologiczne ).
Spełniając wszystkie wymogi (także surowców) możemy przystąpić do rozbudowy kolejnych budowli.

Dla graczy, którzy zastanawiają się co i jak po kolei najlepiej rozwinąć, powiem tak. Niestety nie da się przedstawić odpowiedniego schematu. Jak już może zauważyliście, każdy budynek jest potrzebny (wyjątek stanowi kryjówka) i każdy jest ze sobą powiązany. Dochodzi do tego jeszcze własna strategia. Radziłabym tutaj skupić się na rozbudowie b. ważnych budynków, a resztę rozbudować w miarę możliwości i potrzeb. Nie znaczy to abyście rozwijali tylko np. barak i kamieniołom do 50 później przeszli na np. górnictwo i p. jeźdźców do 50 itd. Cala rozbudowa zamku polega na tym, aby rozwijać go (że tak to nazwę) płynnie i równomiernie.
Przedstawię wam mały schemat.

Najważniejsze budynki: (przy założeniu poziomu podstawowego)
B. produkcyjny – 50 poziom
Barak – 50 poziom
Senat – 20 poziom
P. jeźdźców – 50 poziom
B. katapult – 50 poziom
Alchemik – 20 – 30 (w głównym zamku) poziom
Poligon – 40 poziom
Kamieniołom – 50 poziom
Tartak – 50 poziom
Górnictwo – 50 poziom
Kwatera – 40 poziom
Spichlerz – 50 poziom
Wal – 50 poziom
= około 580 miejsca bod budowę.
+ reszta budynków według swojego uznania i potrzeb.
p. turniejowy
rynek
kryjówka
tresury
Daje nam to około 700-800 miejsca pod budowę.

Zamki możemy uzyskać na dwa sposoby:

1. Postawić na nowo. – Aby to zrobić musimy skorzystać z funkcji „powóz do budowy” wybierając przy tym poziom stawianego zamku. Takich poziomów jest 4. Różnią się one rozbudową budynków jak i „ceną” w postaci surowców.

2. Poprzez przejęcie zamku senatorem*. Lecz to wymaga od nas większej rozbudowy i doświadczenia.

Pamiętajmy. Stawiając nowy zamek patrzmy na jak największy bonus wydobycia (gwiazdki) surowców , na kamienie szlachetne* jakie będą w danym zamku wydobywane i na ilość miejsc pod budowę. Wiemy już, że za takie minimum możemy przyjąć 700. Nasz zamek główny i tylko on ma 1000, drugiego takiego nie znajdziecie. Nie znaczy to, ze nie możecie postawić sobie „pod nosem” drugiego zamku, gdyż nie ma takiego pola co ma 700 lub wzwyż miejsca pod budowę. Możecie postawić co ma 500, lecz w takim przypadku musicie dobrze pomyśleć co rozbudować na jaki poziom i być może warto przeznaczyć go tylko np. na pozyskiwanie surowców lub tez na rekrutacje wojska.
Ilość posiadanych zamków zależne jest od nas samych. Pulsy z posiadania kilku zamków są takie, ze mamy możliwość rekrutować więcej wojska i wydobywać więcej surowców.
Zamki możemy podzielić na: ekonomiczne, z których pozyskujemy surowce i wspieramy tym inne swoje zamki, i zamki militarne, gdzie głownie skupiamy się na rekrutacji wojska i tym wspieramy nasze inne zamki.
autor: Modesta

Offline

 
TESTOWE FORUM *** TESTOWE FORUM *** TESTOWE FORUM ***

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.spotmulti.pun.pl www.hospicjumdladzieci.pun.pl www.hooligansots.pun.pl www.kgfantasy.pun.pl www.friendly.pun.pl