ССП International Legion

forum ССП International Legion


#1 2011-12-23 19:50:05

bimowo

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 16
Punktów :   

Dobry start

dobry start
Każdy gracz powinien wiedzieć jak szybko się rozwijać na samy początku wiec niech każdy doda od siebie co jest ważne na początku.

Moja propozycja dobrego startu

1. Poszukujemy dobrej lokacji czyli gdzie jest najwięcej gwiazdek ilość miejsc pod budowę nie jest ważne gdyż dostajemy w stolicy zawsze 1000 miejsc pod budowę
np. taka lokalizacja

http://img297.imageshack....48/37428070.jpg
Pamiętaj najważniejsze dla rozwoju jest kamień wiec wybieraj pola 5 gwiazdkowe dla kamienia
każda gwiazdka daje 5% do wydobycia !


2.Po osiedleniu się klikamy budowle i zaczynamy od kamieniołomu potem tartak i tak na zmianę po trzeciej rundce dołączamy górnictwo i budujemy w proporcji
kamieniołom a + 3
tartak a + 2
górnictwo a

przy czym "a" to poziom wioski
z czasem ta różnica może się zwiększyć ale nie dużo

Do tego toku jest jedno ale, a mianowicie przed nocą rozwiń spichlerz do tego poziomy aby surowce się nie przepełniły!
Jeśli wchodzisz rzadko na damorie oblicz i rozwiń tak spichlerz aby surowce się nie traciły. Oczywiście budujesz też kwaterę kiedy populacja będzie bliska maksymalnej i budynek produkcyjny kiedy czas budowy budynków będzie przekraczał około 4 godziny.

Taka propozycja rozwijania

http://img237.imageshack....38/94749543.jpg
Gdy osiągniemy surowce potrzebne na wybudowanie drugiej wioski od razu nie zwlekamy tylko zakładamy.Szukamy dobrego miejsca tym razem patrzymy nie tylko na gwiazdki ale też miejsca pod budowę które się wahają od 500-799 (polecane powyżej 700)

Rozbudujemy nową osadę w podobny sposób ja stolice ale możemy ją przyspieszyć przewozem surowców z stolicy na nową osadę. Pamiętajcie jednak o spichlerzu i wysyłajcie tylko wtedy kiedy 24 godzina produkcja nie zapełni wioski

Pamiętajcie o mądrym rozkładzie czasu czyli budynki które się długo budują zostawiać na noc!
Zakładaj osadę na poziomie najwyższym jaki dasz radę jedynie radzę nie używać poziomu drugiego i czekać na trzeci, gdyż jest o wiele bardziej opłacalny.

Jeszcze jedno dotyczące drzewka technologi

http://img81.imageshack.us/img81/24/33189393.jpg
Masz 14 dni ochrony wiec możesz przez 10 pierwszych zajmować się ekonomią potem zacząć budować mur i barak.
Nie bójcie się zakładać nowych wioch każda zwiększa znacznie przyrost twoich punktów i 1kk osiągnąć jest bardzo łatwo.



Dobrą metodą jest aby zostawić miejsce na 10 zamek do wykorzystywania troszkę innego sposobu farmienia. Mianowicie zdobywamy dowolny zamek nie ważne czy ma mało pól czy gwiazdek, ale czy jego rozbiórka jest dla nas opłacalna. Poprzez opcje zburz wybieramy niepotrzebny zamek i wybieramy cel gdzie mają być przesyłane surowce(polecane przesyłanie surki an stolice).
Uwaga przerwanie akcji spowoduje utratę surowców, a podczas uruchomionej opcji burzenia zamku można zauważyć malenie poziomów budynków.

Ważne też jest, aby stworzyć sobie w 4 zamkach (oprócz stolicy) senat na poziom 20-29!

I jeszcze jedna rzecz wojsko budujemy od początku do końca gry. Jeśli z rozwoju budynków zostają surowce nie bój się zainwestować w wojsko i z czasem po rozwinięciu baraku na wszystkich zamkach do poziomu minimum 50 nie zapominaj wchodzić co 2-3 dni do zakładki rekrutuj, aby wrzucić nową kolejkę wojaków.
autor: mattiz

Offline

 
TESTOWE FORUM *** TESTOWE FORUM *** TESTOWE FORUM ***

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rekrutsg.pun.pl www.mechatronikaa.pun.pl www.primovictoria.pun.pl www.minecraft-sdc.pun.pl www.rpgkk.pun.pl